tiistai 8. heinäkuuta 2014

RUISROCK 2014

Mä ja mun liian isot arskat menossa kohti ruissia!
Heipparallaa! Jalat on aivan muusina, jokainen jaloissa sijaitseva lihas jumissa ja crocksit on varmaan ainoat kengät, jotka eivät tuota tuskaa jalkaan laitettaessa. Ääni on käheä ja kroppa hyyyyvinhyvin väsynyt. Kaikesta huolimatta mulla on takana varmaan tämän kesän paras viikonloppu tähän mennessä! Suunnattiin perjantai-illalla Ruisrockiin ensimmäistä kertaa ikinä. Ja toista kertaa festareille ikinä. Viime vuonna oltiin Weekend-festareilla ja siitä se innostus sitten lähti. Sää helli Ruissalossa tanssivaa kansaa koko viikonlopun, mikä teki fiiliksestä vieläkin paremman. Kuvia valitettavasti ei ole ihan liikaa, sillä en todellakaan uskaltanut ottaa järkkäriä mukaan sinne sähellykseen!

Käytiin tsiigaamassa mm. Cheek, Robin, Haloo Helsinki, Musta Barbaari, The 5th of April ja David Guetta. Muitakin bändejä tuli kuultua vähintäänkin muutaman biisin verran. Kaikki muut oli mielestäni todella hyviä, mutta David Guetta oli pettymys. Setti, jonka hän soitti ei iskenyt ja äänet olivat aivan liian hiljaisella. Ja odotukset viime vuoden Weekendin ansiosta oli todella kovat. Onneksi Cheek, Haloo Helsinki ja Robin vetivät huippu keikat! Varsinkin Haloo Helsinki, joka nähtiin eturivistä teki mun viikonlopusta erinomaisen. Elli jopa kätteli mua oujea!! Haha. Olen kyllä kateudesta vihreä veljelleni ja hänen tyttöystävälleen, jotka bongasivat Ellin myöhemminkin ja pääsivät yhteiskuvaan. No ensi kerralla sitten!









Onkos täällä muita jotka viettivät viikonloppunsa ruississa? Mitä tykkäsitte ja mitkä olivat teidän lemppari esiintyjät? :)

-Henna

2 kommenttia:

  1. Ha! Mä en oo käyny koskaan festareilla näin 22-vuotiaana, mut ehkä joskus kun lähen niin innostun ja sit niissä tulee käytyä näiden vuosien edestä.. toivon mukaan! :) Jään seurailee sun blogia!

    ♥: http://sanssu-justthewayyouare.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vielä ehdit hyvin! ;) Ekoilla festareilla kävin just 22-vuotiaana ja siitä se into tosiaan lähti! Harmi vaan, että ei oo mitään halpaa huvia, mut oli toi sen rahan arvosta kyllä! Oi kiva ja tervetuloa mukaan :) !

      Poista