sunnuntai 20. heinäkuuta 2014

MY SATURDAY & DELICIOUS CHICKEN TORTILLA

Hauskaa sunnuntaita! Tänään aion ottaa koko päivän rennosti ja siivoilla kotia. Tässä telkkarin katselun lomassa ajattelin tulla jakamaan teille muutaman kuvan eiliseltä ja yhden todella hyvän ja helpon ruokavinkin.

Eilen oli niiin hyvä päivä. Aamu alkoi tuoreilla vadelmilla ja muilla marjoilla. Aamupäivällä, kun ajelin ottamaan aurinkoa Kupittaan puistoon, mulla oli ihan kummallinen tunne, sillä mulla ei ollu MITÄÄN pakollista eikä suunniteltua menoa koko päivälle. Menin vaan fiiliksen mukaan. Täydellistä. Aamupäivä vierähti siis aurinkoa palvoessa kaverini Aneten kanssa. Lounas haettiin Subwaysta ja Greenzistä ja jälkkäri napattiin mukaan punnitse ja säästä putiikista. Sieltä saa niin mun lemppari jugurttirusinoita ja jugurttihasselpähkinöitä! NAM!
Iltapäivä kului keskustassa kauppoja kierrellessä. Illalla suuntasin pitkästä aikaa kaverini Emman luo. Istuskeltiin parvekkeella ja juteltiin niitä näitä, kunnes mun oli pakko suunnata kotiin nukkumaan. Tällanen päivä on kyllä just mun makuun! Mites teidän lauantait tai viikonloppu on sujunut? :)


Näitä kampauksia on näkynyt nyt aika monella ja kuten muutkin, niin olen itsekkin ihastunut siihen! Tarpeeksi helppo mun väkerrettäväksi :D


Yksi lemppari jädeistä!
Toppi BIK BOK / Shortsit ASOS / Kengät VANS
Loppuun vielä todella hyvä ruokavinkki. Rakastan Amarillon chicken burgeria ja chicken fajitaksia. Päätin eilen kokeilla kotona tuota fajitasta ja siitä tuli oikeasti TODELLA hyvää!!! En vieläkään voi käsittää, miten hyvää ja helppoa se on. Ensi kerralla voisin koittaa tehdä myös nachokastikkeen itse... Jos jaksan hehe :D

Elikkäs tarvitset kananrintafileitä (mulla oli hunajamarinoituja), paprikaa, sipulia, aurajuustoa, juustokastiketta, creme freshiä ja salaattia. Tai näitä mä päätin sinne väliin laittaa :) Ja taitaa olla aikalailla sellaiset täytteet, mitä Turussa amarillossa annokseen tulee, tai on ainakin ennen tullut.

Paistoin kanat pannulla kypsiksi, pilkoin sipulin ja paprikat. Kuullotin sipulit ja marinoin paprikat ja heitin ne sekaan pannulle. Marinadiin laitoin limemehua, öljyä, suolaa, paprikamaustetta, sweet chili saucea ja chilimaustetta. Tuli todella todella todella hyvää. Aurajuustodipin tein niin, että sulatin osan juustosta mikrossa ja sekoitin siihen sitten vähän creme freshiä ja mustapippuria sekaan ja valmista tuli! Juusto kastikkeena käytin tällä kertaa ihan Rainbown valmista juustokastiketta. Sitten vaan ainekset tortillalätyn päälle ja nauttimaan :)



Kertokaahan mitä tykkäsitte, jos testaatte! :) Nyt mä koitan jatkaa siivoilua ja löhöilyä. Rentouttavaa sunnuntaita kaikille!

-Henna

-Henna

2 kommenttia:

  1. Hiii, käytät paljon tota aukkua, kiva:) ja namskis, ens kerralla saat tehdä mul tota ruokaa!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joooo se on ihan mun lemppari ja lähes aina mukana ku meen ihmisten ilmoille :)) Kiitos laukusta siis! J moni on luullu merkkilaukuks ;) juuu kokkaan kyllä, pitää sopii joku päivä esim elokuus :)

      Poista