lauantai 30. elokuuta 2014

LATEST SHOPPING + KUULUMISIA

Heipparallaa! Vihdoin pääsin taas rauhassa koneelle ja ehdin jotain julkaisemaankin. Ajattelin vilauttaa mun viimeisimmät ostokset ja kertoa kuulumiset.

Uusilla sosionomiopiskelijoilla alkoi torstaina koulu, joten mun tuutoriurakin saatiin kunnolla käyntiin. Kaksi ensimmäistä päivää olivat varmasti rankkoja niin oppilaille kuin meille tuutoreillekin. Mutta en valita, sillä ainakin mulla on ollut super kivaa ja huippu fiilis tulevasta lukuvuodesta! Odotan jo innolla kaikkia yhteisiä tapahtumia ja hengailuja tuon porukan kanssa. Toivotaan, että tuutoroitavat ovat yhtä innoissan kuin me tuutorit hahaa!

Nukuin eilen päikkärit ja menin jo yhdeksän aikaan nukkumaan. Harvoin saan siihen aikaan unta, jos olen nukkunut päikkäritkin, mutta taisi meikäläistä väsyttää, kun näin pääsi käymään. No hyvä välillä levätä kunnolla :) 

Sitten ostoksiin. Mainitsinkin muutama postaus sitten, että käytiin päiväreissulla Porissa ja sieltä tarttui muutama kiva ja tarpeellinen juttu mukaan. Alkuviikosta kävin myös Ikeassa hakemassa vähän uutta ilmettä kotiin syksyksi.

Vähän vihreyttä tähänkin kämppään!

Hiekkaa ja kynttilä Ikeasta.

Uusi (silittämätön) päiväpeitto Ikeasta.

Niken urheilutoppi ja -rintsikat Top Sportista. Satuttiin paikalle sopivaan aikaan, sillä siellä oli muuttomyynti ja kaikki vähintään -20 prossaa!

Hauskaa viikonloppua kaikille!
-Henna

4 kommenttia:

  1. Oi miten ihanan pirteät nuo urheilu vaatteet! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo tykkään kans! Yleensä tulee hommattua pelkkää mustaa, mutta nyt oon saanu kartutettua noita värikkäitä urheiluvaatteita jonkun verran! :)

      Poista

  2. Sun blogi on tosi kiva :) Liityin lukijaksi, ja ajattelin linkittää oman blogini myös. Mun blogini on sisustuspainotteinen, ja oon suunnittelemassa omaa sisustusmallistoo, josta kirjottelen sinne välillä.

    P.S. Siellä on myös arvonta nyt käynnissä!

    http://bytiahenriikka.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! :) Oi, käynkin heti kurkkaamassa!

      Poista