tiistai 6. toukokuuta 2014

Photo Challenge: 5. Five Yeras Ago

HAHAHAHA! Ihanaa! Sain vuoden naurut, kun selailin vanhoja kuvia koneelta. Aivan mahtavia kuvia ja muistoja. Valitsin tänne aika monta kuvaa, sillä en osannut valita yhtä parasta. Kaikki tuo mulle hirveesti muistoja mieleen ja muistuttaa millanen wannabe skeittari/emo olin. Todella cool tyyli mulla ainakin... NAAAT. Kaikki kuvat ovat löytyneet myös irc-galleriasta tottahan toki. Voi niitä aikoja! Kuvien myötä saatte todistaa myös mun huikeita kuvanmuokkaustaitoja......

Åre, tämä oli mun lemppari kuva tona vuonna todella kauan!


Tästä tuli uus lempparikuva, löyty jopa gallerian profiilikuvana useaan kertaan.

Joujou.........
Myös tämä oli yksi suosikkikuvistani kauan..

Emo-style........ voiei.

Mitäs piditte? :---D

7 kommenttia:

  1. Hahaha xD missäs kaikki sitäkin vanhemmat kuvat on?? :O xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotain löytyy koneelta ja toivottavasti ulkoseltakovalevyltä! En ehtiny selaileen enempää, mut kyllä koneeltaki löyty ainaki 2006 vuodelta selfieitä joten ne on sitä meijän yläasteaikaa ainakin

      Poista
    2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
  2. Niit määki haluun nähä jos jaksat kaivella, vaik ei olis ees selfie xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kaivan ehdottomasti heti ku kouluhommat helpottaa! :D Teen niistä oman postauksen sit heti :'D

      Poista