sunnuntai 18. toukokuuta 2014

Photo Challenge, 16.

Iltaa! Tästä kuvien myöhästelystä on näemmä tullut jo ihan tapa.. hmph. No tänään tulee kuitenkin eilisen kuva. Aiheena oli siis "change". Oli hyvin vaikea keksiä mistä ihmeen muutoksesta mä nyt ottaisin kuvan, mutta keksisin hyvät kuvat, jotka on otettu muutamia vuosia sitten ja liittyy yllätysyllätys Saksa vuoteeni.
Nimittäin vuoden aikana minussa itsessäni tapahtui erittäin suuri muutos. Ainakin omasta mielestäni.. Lähtiessäni Saksaan olin ehkä hieman epävarma ja ehkä ujokin, mutta palatessani olin kasvanut matkan aikana hurjasti henkisesti ja olin erittäin paljon itsevarmempi. Eli muutosta parempaan mun mielestäni!

Ensimmäisessä kuvassa olen ollut Saksassa vasta muutaman päivän..

Ja näissä kuvissa "itsenäistä" elämää on takana reilusti yli puolivuotta..



En tiedä huomaatteko mitään muutosta kuvien perusteella? Itse huomaan kyllä, mutta suurimman muutoksen huomasivat varmasti ne, jotka mut oikeasti tuntevat :)

Unia!
-Henna

2 kommenttia:

  1. Ihanaa! Hyvät kuvat valitsit, noista näkee oikeesti eron! Viimeisissä kuvissa luonnollinen, itsevarma hymy!

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos! Yritin valita semmoset kuvat josta sen parhaiten huomais :) Ja oon kyllä niin samaa mieltä!

    VastaaPoista