perjantai 14. maaliskuuta 2014

Sunny day!


Huomenta! Ihana aurinkoinen aamu ja mulla on vapaapäivä. Kyllä kelpaa! Mulla alkoi eilen jo viikonloppu siinä yhdentoista aikaan, kun olin saanut tentin luultavasti onnistuneesti tehtyä ja työt pakettiin. Niimpä oli syytä pieneen herkutteluun ja kaverini tuli meille jädelle.

Tänään saatan kipaista salille, mikäli kurkkukipu antaa myöden, sillä huomenna olisi kaksi tärkeää salibandypeliä joista en voi olla pois. Iltapäivällä käyn moikkaamassa kaveria, jota en ole nähnyt taas pitkään aikaan ja illalla mennään mun vanhempien luo saunomaan ja syömään tortillaa, nam! Kämppäkin kaipais siivousta, mutta taidan valita Netflixin ja sen jälkeen tuosta auringosta nauttimisen, nyt kun siihen on mahdollisuus heh :)

Kerroin teille myös, että mulle tuli tiistaina kolme pakettia postissa ja esittelin niistä vasta yhden, joten näissä kuvissa näkyy loput. Arskat Gina Tricosta, sekä paita Ebaysta. Paita maksoi vain 7€, eikä lähetykseen tullut ollenkaan postikuluja. Pelkäsin hieman tuon koon puolesta, että miten sopii, kun ne oli merkattu aasialaisina kokoina, mutta paita oli just oikeen kokoinen. Ja tykkään tuosta farkkuosasta tuossa paidan yläosassa. Se tuo kivasti pirteyttä muuten mustaan paitaan. I like! Mitäs pidätte?






Kengät/Nike, Housut/Dr.Denim, Takki/Promod, Kaulahuivi/Lindex, Paita/Ebay, Aurinkolasit/Gina Tricot

Aurinkoista päivää kaikille! Muistakaa nauttia tuosta valosta ja lämmöstä niin kauan kuin sitä riittää :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti