sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

Everyone hates to lose

Heipparallaa pitkästä aikaa!
Kolmas viikko harkkaa takana ja kaks viikkoa vielä edessä. Tykkään mun harkkapaikasta tositosi paljon, enkä haluis, että tää loppuu jo niin pian. No all good things come to an end vai miten se meni :-) 

Viikonloppu oli menoa täynnä ja päsin vihdoin salillekin pitkän flunssatauon jälkeen. Huippua! Sain laittaa jalkaani toisen kerran uudet Nike free run 5.0, jotka hankin salikengiksi pääasiassa. Ne sopii oikeen hyvin ainakin mun treenaukseen, ja ovat todella kevyet jalassa.


Tänään sunnuntaina koitti tuomiopäivä ja jouduimme karsintapeleihin alaspäin nelosdivariin ja sinnehän me sitten tipahdettiin. Hiljaseksi vetää ja tunteet oli kaikilla pinnassa, sillä kukaan ei tykkää varmastikkaan hävitä. 

Poikaystäväni kävi ostamassa meille oikeen Ben & Jerrysiä, vaikka olen vaan kiukutellut sen jälkeen, kun peleistä selvisin kotiin. Nyt meillä pyörii telkussa myös HIMYM ja elämä alkaa pikku hiljaa taas voittamaan. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.. Eiku!


Urheilun täyteisen viikonlopun jäljiltä olen todella väsynyt ja aion suunnata aikaisin nukkumaan, jotta jaksan painaa taas kahta duunia ens viikon :)

Mites teidän viikonloput? :)

Ps. Olen hyvin pahoillani huonoista puhelinkuvista, mutta tähän hätään muita ei ollut blää.

-Henspe

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti