torstai 24. huhtikuuta 2014

Don't know what to do

Mun viikonloppu alkoi tänään jipii! Oon viettänyt koko päivän telkkarin ja pyykkien parissa. BLAAH. Mutta ihana päästä puhtaisiin lakanoihin nukkumaan :-)

Huomenna pääsen vihdoin kampaajalle, sillä äiti lupas sponssata käynnin tämmöselle köyhälle opiskelijalle! En oo vielä aivan varma mitä tarkalleen ottaen haluan, mut muutama visio mulla jo on.

Joko tällasta oikeen vaaleta koko päähän, tai sitten oikeen vaaleita raitoja, sillä mun tyvikasvu on nykyään paljon tummempi kuin ennen, niin koko päätä ei kannata samalla vaalealla värillä värjätä.


Tai sitten tällästä ilman tuota tyveä..

Näissä hiuksissa tää väri on musta tosi upea, mun hiuksiin pitäisi kuitenkin olla tuo tummempi tyvessä ja vaaleempi latvoissa.. Oon myös miettinyt, että koko pään värjäisi tuon tummemman värin tyyliseksi..

Oon aina rakastanu Blake Livelyn hiuksia! Kaikista kuvista päädyin kuitenkin tähän hieman lämpimän sävyiseen vaaleaan..

Tämä kuva on mun henkilökohtainen lemppari, mutta pelkään, että mun hiuksissa tuollainen ruskea on vaan haave, sillä punapigmenttiä löytyy valitettavasti!

Tai sitten tämmönen ihan perus vaaleen ruskea..

Tässä nää mun lempparit tällä hetkellä. Näistä pitäis viel huomisaamuksi karsia suurin osa pois, tai valita yksi lemppari! Mitäs mieltä ootte näistä vaihtoehdoista? :)

-Henna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti