lauantai 19. huhtikuuta 2014

Perfect day

Huomenta! Ah mikä päivä eilen oli. Juuri tuollaisia lomapäivien kuuluukin olla. Ei huolen häivää mistään. Aamusta kirjoittelinkin jo eilen, mutta päivällä makoiltiin ensin sohvalla HIMYM:iä katellen, kunnes lähdin moikkamaan mun kummitätiä piiiiitkästä aikaa. Oli ihana nähdä. Kun pääsin kotiin niin ilokseni huomasin, että poikaystäväni oli siivonnut koko kämpän ja keittiö oli puunattu oikeen kunnolla <3

Illalla päätettiin lähteä kavereiden kanssa jokilaivoille, sillä Aussie Bar avattiin torstaina ja tottahan toki näin hienoilla säillä siellä kelpaa nauttia muutaman siiderin! Siitä suunnattiin Naantaliin kuvaamaan auringonlaskua. Ai että oli hienon näköistä!! Ensin kuvattiin sitä korkealta näköala kalliolta ja sen jälkeen siirryttiin venesatamaan napsimaan muutama kuva. Sain niin paljon hyviä ja suht samanlaisia kuvia, että mulla meni ikuisuus valita tämän postauksen kuvatkin. Ja varautukaa siis kuvatulvaan...











Rakastan mun kotikaupunkia <3 Upeet näkymät varsinkin kesäisin!

Illan päätteeksi kokkasimme poikaystäväni kanssa tortilloja ja katsoimme Friends with benefits leffan. Se on yks mun lemppareista ja ollaan katottu se miljoona kertaa, sillä en kyllästy siihen koskaan :-D Toivotaan, että tästä päivästä tulee yhtä ihana kuin eilisestä :) Suunnitelmia on ainakin paljon!

-Henna

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. voi kiitos :) ! Mäki tykkään, kerranki olin oikeeseen aikaan liikenteessä :)

      Poista