maanantai 8. joulukuuta 2014

SURKEIDEN SATTUMUSTEN VIIKKO

Heipparallaa! Piti tosiaan viikonlopun aikana tulla jakamaan teille ihan törkeen hyvä kakkuresepti, mutta kiireessä en saanut napattua yhtään kuvaa kakusta, joten haluan jättää reseptinkin myöhempään. Vietettiin siis poikaystäväni synttäreitä perjantaina kavereiden kesken ja oli aivan SUPER mahtavaa!! Ei oo vähään aikaan ollu noin kivaa! Kiitos. 


Viime viikko oli melko vauhdikas ja huono karma seuras mua joka päivä! Maanantaina unohdin ilmoittautua keväällä alkaviin kieliopintoihin ajoissa, tiistaina menin väärään bussiin vahingossa, kun menin kaverille, torstaina hajotin mun ihanan VS:n vartalotuoksun vessan lattialle :( Perjantaina taas hajotin piltin kaupan lattialle ja lauantaina pieni paha: korvakoru tippu lattialle ja pomppas suoraan vessaharjaan?? Just my luck. Yök!


Tää viikko on alkanut nyt kuitenkin paremmalla onnella ja aamulla oli mun amk-uran ensimmäisen uusinnan tulokset tullu ja sain NELOSEN!! Jes. Jos tulokset ois tullu viime viikolla jo niin varmaan ois ollut hylätty haha :D Sain myös sellasen sähköpostin tänään, että mun pitäis sen mukaan mahtua sittenkin sinne saksan kurssille :)


Muuten tää päivä on menny nenä kiinni kirjassa ja muutaman reissun oon tehnyt jääkaapille. Illalla käväsin treeneissä ja kyllä huomas et pää oli aivan jumissa lukemisesta, kun ei tosta pallon hakkaamisesta tullu oikeen yhtään mitään! Että sellanen viime viikko ja tämän viikon aloitus mulla. Mites teillä? :)

-Henna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti