tiistai 25. marraskuuta 2014

AUTUMN THROUGH MY PHONE

Edellisistä puhelinkuvista onkin jo aikaa. Julkaisin viimeksi puhelimen sisältöä kesän kuvista ja nyt kuvia olikin kertynyt kiitettävästi lisää, joten oli jo aikakin saada kollaasit syksyn kuvista kokoon ja julkaisuun.
1. Alkusyksyn asua. Tykkäsin kovasti! Mites, uppooko teille?
2. My love<3
3. Iiiiihanat syksyn värit! Tota aikaa rakastan syksyssä, mutta tämä sateinen, pimeä ja +5 asteinen syksy ei oikein maistuis...
4. Meidän uusi magneetti-liitutaulu, jonka olen tehnyt omin pikku kätösin! :)
1. Ensimmäisiä päiviä tuutoroimassa uusia ykkösiä! :)
2. Meitsi ja pari veljee!
3. Drinkkiä kaverin synttäreillä!
4. Kaverin läksiäisissä. Tuntuupa oudolta, sillä ihan kuin tosta kuvasta ois pari viikkoa, todellisuudessa kaverin vaihto lähenee loppuaan ja parin viikon sisällä hän on taas Suomessa. Time really flies!
1. Selfie
2. Syksyn aikana kynttilöitä on tullut poltettua oikeen urakalla!
3. Poikaystävä osti vähän herkkuja. Musta noi Kismetin uudet paketit on hirmu kivoja. Tykkäättekö te? :D
4. Maisemat töissä rappuja mopatessa.

1. Smile!
2. Parasta!!! Kokeilkaapa vaikka! Banaania ja viinirypäleitä sekasin. Ah nam. Olen sanaton.
3. Eräänä sunnuntaina päätettiin kävellä mun porukoille 5-6 kilsan päähän ja matkalla oikastiin laskettelurinteen yli. Sykkeet oli kyllä korkeella tota kavutessa! Maisemat kuitenkin jeeees!
4. Mä esittelemässä mun uutta tekoturkista. Josta tulikin mieleen, että en oo tainnut esitellä sitä täällä vielä! Pitänee tehdä ostospostausta tässä syksyn aikana kertyneistä jutuista :)
1. Minä ja veljeni<3 Tyylikkäästi liikkeelä as always.
2. Kaverin tupareihin menossa. Lahjaksi annettiin tuparikori, jossa on paljon kaikkia elintarvike juttuja ym. hyödyllisiä juttuja kotiin. Korin idea on se, että sen saaja antaa sen sitten taas eteenpäin seuraavalle, kun pitää tuparit :)
1. Minä ja Silja posettelemassa....
2. Herkkuaamiainen
3. Lisää kynttilöitä
4. Pyhäinpäivän iltana käytiin viemässä kynttilät mun mummin ja äijän haudalle <3
1. Opetin serkkuani leipomaan macaronseja hänen synttäreitään varten! Tuli muuten hyviä! Ja hei, eikö oo mahtava suoritus ekakertalaiselle??!
2. Tenttiin luku ei niin kiinnostanut, joten päätin purkaa keittiön kuivakaapit ja siivota ne läpikotaisin!
3. Aleksantereita mums.
4. ja minä tässä taas. Olin pitämässä seuraa poikaystävälleni, joka on koko syksyn rempannut äitinsä kämppää :)
1. Piparkakun makuista protskupatukkaa koulussa. NAM! Muutenkin ton merkin protskupatukat on niin hyviä, että en edes tajua syöväni jotain terveellistä ;) suosittelen!
2. Tämän vuoden ensimmäiset tortut!
3. Lenkillä talvisessa säässä. Harmi vain, että lumi ei jäänyt vielä maahan. Toivotaan, että jouluna olis tollanen keli, kuin viime perjantaina oli!!
4. Uusimmat kynttiläjutskat, jotka olen kotiuttanut :)
Siinäpä oli kuvaa taas kerrakseen! Seuraavaksi sitten talven jälkeen viimeistään. Riippuu miten paljon kuvia pääsee kertymään. Mitäs tykkäätte näistä postauksista? Mielestäni näitä on kiva tehdä, sillä pääsee muistelemaan kuluneita kuukausia tarkemmin.

Nyt siirryn Mentalistin ja riisipuuron pariin. Rentoa tiistai-iltaa kaikille!
-Henna

4 kommenttia:

  1. Ihania kuvia :) Ite tykkään lueskella tällaisia postauksia :) mukava yhteenveto tiiviissä paketissa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva kuulla! :) ovat myös omia suosikkeja muiden blogeissa!

      Poista
  2. Itsekin tykkään näistä postauksista ♥ Kiva oli!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :) toteutan näitä siis jatkossakin!

      Poista