lauantai 20. syyskuuta 2014

HAMBURGER

Heissan! Pitkä blogitauko johtuu kamalasta stressistä, joka syksy tullessaan on mulle tuonut. Kouluhommia pukkaa joka tuutista ja koulun alkuun aivan mahtava tuutorointi aiheutti pientä stressin poikasta, sillä ohjelmaa oli järkättävänä ja paljon. Olenkin sanonut, että alan olemaan aika loppu, vaikkakin lähes kaikki tekeminen on ollut kivaa! Nyt on kuitenkin ensimmäinen viikonloppu, kun saan nukkua ja menoakaan ei ole paljoa. Tosin tenttiin olen lukenut koko aamun ja vielä pitäis vähän jatkaa ja huomenna taas sama homma. Saan tehdä sen kuitenkin omaan tahtiin, niin päivä on kuitenkin rentouttava :) Illalla päästään kaverin tupareihin jipii!

Tehtiin eilen illalliseksi hamppareita. Tehdään niitä nykyään tosi usein, sillä mun himo niitä kohtaan ei vaan tunnu katoavan! Mikään ei voita tällä hetkellä itse tehtyjen hamppareiden makua. Varsinkin ne pihvit, NAM!

Ajattelinkin heittää pallon tänään teille, ja kysäistä, että mitkä ovat teidän lemppari täytteet hamppareihin? Tuppaan aina laittamaan nimittäin lähes samat tutut ja turvalliset täytteet. Vaihtelu voisi virkistää!




Mun uus lemppari! <3
Näissä hamppareissa lähes kaikissa on samat täytteet. Mun perus kaava on: ketsuppia, salaattia, tomaattia, juusto, itse tehty pihvi, suolakurkkua ja bbq-kastiketta ja se on siinä! Kertokaa siis ihmeessä mitä kaikkea te suosittelette, niin pääsen pikimiten testailemaan! :)

Nyt jatkan tenttiin lukua ja, sitten valmistaudun illan juhliin! Tällä kertaa lupaan palata pian blogin pariin!

-Henna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti