torstai 12. kesäkuuta 2014

Red

Heippa! Mulla on ihan hirveesti kaikkia ideoita postauksiin, mutta ihan liian vähän aikaa. Yritän parhaani mukaan kuitenkin toteutella ideoitani ja julkaisen niitä pikkuhiljaa tännekin :) Hyvä, että tänään sataa, sillä mulla on suunnitelmissa siivota koko kämppä katosta lattiaan, sillä täällä on kamala kaaos ja lähdetään minilomalle Helsinkiin, joten en halua palata takaisin kaaoksen keskelle! Tänään koitan ehtiä muokkaamaan myös muutamien postauksien kuvat ja kirjoitella jo ainakin alustuksia osaan.

Nyt kuitenkin muutamat kuvat punaisesta laukusta, josta lupasin tulla kertomaan. Serkkuni palasi kotiin Thaimaasta ja toi mukanaan monenmonta laukkua. Paluujuhlissa tuliaiset jaettiin niin, että jokainen tyttö sai nostaa lapun hatusta ja numerojärjestyksessä saatiin valita minkä laukun kukin haluaa. Huippu idea! Itse valitsin jäljellä olevista tuon punaisen ja oon kyllä todella tyytyväinen mun valintaani. Laukku on juuri sopivan kokoinen, ei liian iso, eikä liian pieni ja väri on ihanan kesäinen! I like! Pitäis vielä löytää samanmoinen musta, sillä sellaista oon kaivannut jo kauan. Täytyy varmaan lähteä Thaimaaseen... ;)



Mitähän tässä kuvassa tapahtuu? :D
Mitäs tykkäätte? :)

-Henna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti