torstai 23. heinäkuuta 2015

BLACK AND BLUE

Apua, puolet kesästä on hurahtanut jo ohi, enkä oo montaa kertaa ehtinyt/jaksanut konetta avata. Päätin, että nyt vihdoin on aika tulla tännekin taas höpöttelemään kuulumisia sun muita. Mulla on paljon kuvia vihdoin ja sain synttärilahjaksi uuden objektiivin kameraan! Oon niin rakastunut siihen.

Toppi Bik Bok / Hame Vila / Kengät Vans
Mun kesäni on kulunut aika lailla töitä tehden. Tykkään mun työstä ja päivät kuluvat useimmiten hujauksessa. Olen kuitenkin ehtinyt pyörähtämään mökillä, viettämään synttäreitäni, viettänyt yhden upeimmista viikonlopuista Ruisrockissa sekä syönyt todella paljon mansikoita ja muita kesäherkkuja. Olen myös vihdoin päässyt shoppailemaan pitkän pitkän tauon jälkeen.  Työnteko on kyllä siitä kivaa, että rahaa jää vähän enemmän laskujen jälkeen käyttöön kuin opintotuen jälkeen. Vaikka koulun alkuun on aikaa enää kuusi viikkoa ja töitä mulla on jäljellä viisi, niin suunnitelmia riittää. Toivon, että ehdin toteuttaa niistä jokaisen. Viimeistään syyskuussa, kun koulut alkaa, niin ilmojen salliessa osan voi toteuttaa mainiosti. Koulua on nimittäin 3 kertaa viikossa.

Meillä oli viikko sitten kuudennen luokan luokkakokous. Oli ihana nähdä kaikkia 12 vuoden jälkeen. Okei, oikeasti vain 9, sillä luokkamme pysyi lähes muuttumattomana koko peruskoulun ajan. Käytiin napsimassa ennen kokousta muutamat asukuvat uudella objektiivilla ja nyt haluankin jakaa kuvat tänne. Asukuvia, kun täällä ei ole turhan tiuhaan nähty. Ilma oli pilvinen, mutta silti jotenkin kirkas, niin silmät saattaa kuvissa siristää hassusti, mutta älkää välittäkö siitä heh!




 Nyt kipaisen salin kautta nauttimaan vapaasta illasta ja huomisesta viikon ainokaisesta vapaapäivästä!

-Henna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti