perjantai 24. heinäkuuta 2015

12 FAKTAA

Sain haasteen, jossa piti koota kuvakollaasi yhdeksästä vapaavalintaisesta kuvasta ja kertoa yhdeksän asiaa niiden perusteella itsestä. En osannut kuitenkaan valita vain yhdeksää, vaan valitsin 12 kuvaa, joten luonnollisesti kerron kaksitoista asiaa itsestäni.

1. Oon todella huono käyttämään hameita tai mekkoja ja silti ostan niitä itselleni silloin tällöin. Yritänkin tällä hetkellä opetella käyttämään niitä enemmän, sillä ne tuovat niin kivaa vaihtelua mun normi pukeutumiseen.

2. Oon aina halunnut nähdä villiapinoita ja katsellut kateellisena muiden kuvia mm. Thaimaasta missä niitä saattaa bongata. Tänä kesänä pääsin kuitenkin Gibraltarille, jossa villiapinoihin voi törmätä. Tämä yksilö päätti pompata auton konepelliltä meikäläisen selkään ja pissata siihen sitten. Nice.

3. Rakastan matkustamista. Mulla on oltava lähes koko ajan jokin reissu tiedossa, tai ainakin suunnitteilla. Reissun ei toki tarvitse olla mikään ulkomaanmatka joka kerta, vaan ihan viikonloppu Helsingissäkin riittää hetkeksi ainakin ;) Kerran vuodessa on kuitenkin kiva päästä piipahtamaan ulkomaillakin. Toki Ruotsikin kelpaa tähän.

4. Saksa <3 Oon vaan niin rakastunut siihen maahan, etten kestä. Oon ollut siellä vuoden aupairina ja sen jälkeen olen kaivannut sinne todella usein. Oon päässyt käymään siellä jo muutaman kerran vuoden 2011 jälkeen ja toivon, että pääsen sinne taas pian ihailemaan noita maisemia, sekä tapaamaan kavereita.

5. Tykkään hirmuisesti pitää esimerkiksi synttäreitä ym. kun saan leipoa ja kokata kaikkea ihanaa. Kutsutaan myös usein kavereita syömään meille, sillä mä vaan rakastan kokkaamista, leipomista ja hyvää ruokaa, seuraa unohtamatta.

6. RUISROCK. Tarviiko tätä edes avata enempää? Kesän yksi isoimmista kohokohdista.

7. Tuoreet itsepoimitut marjat<3 Käyn joka vuosi poimimassa pakkasen täyteen mansikoita ja syön vatsani kipeäksi samalla. Tänä vuonna ajattelin käydä myös mustikassa ja sienessä. Oonko mä mummoutumassa?

8. Oon hurahtanut kesän aikana raitakuvioon. Tällä hetkellä multa löytyy vain tuo kuvassa oleva t-paita, mutta eiköhän syksyn mittaan kaappiin löydy jokunen muukin yksilö.

9. Kesäherkuista parhain on hamppari. Niitä voisin syödä vaikka joka päivä. Kyseinen yksilö on Harjattula Golfin klubilta, parhautta!

10. Oon hulluna auringonlaskuihin. Noh, kukapa ei olis?

11. Vansit ovat myös mun luottokengät tällä hetkellä. Miten se meneekin niin, että aina, kun ostaa uudet kengät, niin sitten niitä käyttää taukoamatta monta kuukautta ja kaikki muut jää käyttämättä?

12. Hitaat aamut mökillä ja runsas ja ravitseva aamupala kesä auringossa. Parempaa saa hakea. Harmi vain, että pääsen mökille niin harvoin, sillä vapaita viikonloppuja mulla ei töiden takia kesäisin ole kuin muutama, enkä halua kuitenkaan jokaista käyttää mökkeilyyn.

Semmosia juttuja. Mitäs piditte? Löytyykö teiltä samanlaisia juttuja? En haasta erikseen ketään, mutta jokainen joka haluaa saa mielellään lähteä mukaan. Linkatkaa ihmeessä, jos toteutatte myös tämän, olis kiva päästä lukemaan!

-Henna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti