perjantai 15. toukokuuta 2015

BUCKET LIST

Oon niin koukussa. Nimittäin Pinterestiin. Oon rekisteröitynyt sinne joskus aikoja sitten, mutta en oikein osannut käyttää sitä, enkä silloin jaksanut edes opetella. Tällä hetkellä olen harjoittelussa ja työkaverini suositteli sitä askarteluideoiden etsimiseen ja eräänä iltana latasin sitten sovelluksen puhelimeeni ja kas näin, olin koukussa.

Viettelen tässä vapaapäivääni ja olen menossa pian kampaajalle ja etsin sieltä kivoja hiusideoita ja samalla eksyin tekemään bucket listiä itselleni. Lista varmasti täyttyy matkan varrella, mutta halusin tulla jakamaan teille tämän hetkisen listani.

Ensinnäkin rakastan matkustamista, joten niitä listalle kertyi nyt aluksi jonkin verran, mutta ajan kanssa lista kasvaa aivan varmasti. Esittelen tässä nyt ensimmäiset jotka tulivat vastaan :)

Tämän hetken suurin haaveeni on päästä New Yorkiin. En tiedä miksi, mutta paikka kiinnostaa tällä hetkellä kaikkein eniten.







Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän ajattelen tulevaisuuttani ja mitä siltä haluan. Tässä ne tärkeimmät :) Tietysti oman kodin ja muut haluan myös, mutta niistä en löytänyt vielä hyviä kuvia listalleni!







Ja lopuksi vielä muutama muu juttu, jotka haluan päästä elämäni aikana kokemaan...


!!!! kesää odotellessa









Sellaiselta näyttää mun tämän hetken lista. Mitäs kaikkea teidän bucket listeiltä löytyy? Laittakaa ihmeessä ideoita tulemaan, niin saan kartutettua omaa listaani!
Hauskaa ja rentoa viikonloppua kaikille, muistakaa nauttia!

-Henna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti