maanantai 20. huhtikuuta 2015

MAHTAVA MAANANTAI

Heippa! Pitkän pitkän tauon jälkeen on aika palata taas koneen ääreen muissakin, kuin koulutehtävien merkeissä. Viimeiset kolme viikkoa olen painanut kahta duunia, vääntänyt kouluesseitä ja käynyt treenaamassa. Iltaisin en ole jaksanut enää raapustella tänne mitään. Tänään mulla alkoi kuitenkin harjoittelu ja aikaa jää toivottavasti muullekin. Kuulumisten kuvituksena toimii lauantai-illan herkut miljoonasta eri kuvakulmasta, sillä mä yksinkertasesti vaan rakastan hyvää ruokaa ja kerrankin satuin saamaan oikeesti hyviä kuvia mun annoksesta! :D




Ajattelin tulla kertomaan teille kuulumisia. Pakko tulla hehkuttamaan, sillä ajelin tuossa juuri kotiin töistä ihanassa auringon paisteessa ja totesin itselleni, että mun elämä on tällä hetkellä itseasiassa todella jees. Vielä kuukausi sitten stressi tasot oli todella korkealla monestakin syystä ja silloin poikaystäväni vain tokaisi, että kaikella on tapana järjestyä, niinhän on aina käynyt tähänkin asti. Ja kyllä, hän oli oikeassa. Töitä on riittänyt, kouluhommat olen saanut tehtyä ja enää muutama essee harjoittelun lisäksi ja toinen vuosi on pulkassa. Tuntuu, että treeni kulkee hyvin joka saralla ja motivaatiota riittää.



Tällä hetkellä odotan todella paljon tulevaisuutta ja sitä mitä sillä on tarjota. Tuntuu, että olen todellakin löytänyt oman alani, vaikkakin luokanopettajan ammatti olisi mulle varmasti ihan yhtä hyvä, niin nautin työstäni päiväkodissa todella paljon. Haluan jo valmistua, päästä töihin ja ostaa ensimmäisen ihka oman asunnon. Suunnitelmia ollaan tehty jo paljon, mutta katsotaan millaisella aikataululla mikään toteutuu. :)



Vielä kuukausi sitten stressin vallassa en osannut iloita oikein mistään. Nyt taas tuntuu, että kaikki pienetkin asiat tuovat valtavasti iloa mun elämään, ainakin tänään. Ihana koti, ihana poikaystävä, ihanat ystävät, ihana työ ja tuleva ammatti, ihana harkkapaikka, ihana kevät, mahtavat treenit, hyvä ruoka ja niin edelleen. Edes tämä flunssainen olo ei ole lannistanut mua tänään, vaikka tekemistä on riittänyt tähän hetkeen asti. Nyt ajattelin laittaa pyykkikoneen hyrräämään, tehdä jotain hyvää iltapalaa ja napata kaukosäätimen kouraan, rojahtaa sohvalle parantelemaan itseäni ja nauttia tästä olosta ennen kuin se taas häviää! ;) Toivottavasti teilläkin on ollut mahtava maanantai!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti