torstai 12. maaliskuuta 2015

KEVÄISIÄ KUULUMISIA


Aurinkoista torstaita! Ai että mä tykkään tästä valon määrästä. Ajattelin tulla jakamaan teille muutaman viikon takaiset kuvat eräältä vapaapäivältä, kun kävin rannalla kuvailemassa alkanutta kevättä. Nyt kevät onkin jo paaaaljon pidemmällä ja kadut ovat kuivia ja putsattu hiekasta! Kesä tule jo<3


Viime viikonloppuna kävästiin Vihdissä laskettelemassa, mutta kyllä täytyy vaan myöntää, että talvi on ohi, eikä sellaisessa loskaisessa rinteessä jaksa montaa tuntia laskea, varsinkaan vesisateessa. Ja tuli todettua, että ei nämä Etelä-Suomen rinteet oikein tyydytä sitä laskettelun himoa. Ensi talvena sitten reissu jonnekkin kauemmas, sitä odotellessa!


Mulla on koulussa lähiopetusta vain maanantaisin ja tiistaisin, joten olen loppuviikosta aina hieman sekaisin päivistä. Toisaalta on ihanaa, että kerrankin jää aikaa myös vain olemiseen, mutta onhan koulutehtäviin hieman vaikeampaa orientoitua, kun koulussa ei tarvitse olla läsnä muuta kuin muutaman kerran viikossa. Onneksi olen saanut tehtyä kunnialla kuitenkin kaikki kevään hommat. Ja olempahan ehtinyt rentoutumaan ja treenaamaan ahkerasti.
Myös suursiivousta kevään kunniaksi olen ehtinyt miettimään, mutta vain ajatuksen tasolla haha. Ehkä ens viikolla tartun tuumasta toimeen ja kuuraan nuo parvekkeen ikkunat, joskos niistä näkis sitten vaikka uloskin.



Tällä hetkellä asiat tuntuu olevan muutenkin aika hyvällä mallilla. Kevään harkkapaikka on tiedossa, mulla ei ole enää yhtään tenttiä kevään aikana, vain muutama essee kirjoitettavana ja kesätyötkin ovat varmistuneet! Huippu fiilis.


Tässä tällaiset pikakuulumiset täältä uuden sohvan pohjalta (kuvia myöhemmin). Toivottavasti kerkeäsin huomenna ottamaan muutamat asukuvat, jotta saadaan taas ajantasalla olevia kuvia tännekin! :)

-Henna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti